Contact

Inspectoratul Teritorial

de Munca OLT
Slatina, Aleea

Tineretului, nr.1
Telefon:
0249439283

0249432131

Fax:
0249439397

Relatii cu presa:

Purtator de cuvant:

 

Tuca Bogdan

Tel:0249.439.283 int.111

itmolt@itmolt.ro

bogdan.tuca@itmolt.ro

Adresa email pentru transmitere carti de identitate

in format electronic (conf.OUG 41/2016):

copieci@itmolt.ro

Munca la negru


   Sesizarile privind munca

   "LA NEGRU" se pot face:

   1. In scris la sediul

    Inspectoratului Teritorial

   de Munca OLT
   2. La adresa de e-mail:
   itmolt@itmolt.ro

Cine este online


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Servicii externe de prevenire si protectie.Documentatii SSM avizate

 

Lista serviciilor externe de prevenire şi protecţie abilitate conform HG nr.1425/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi Ordinului nr. 455 din 14 iunie 2010

Lista serviciilor externe de prevenire şi protecţie abilitate cărora li s-a retras certificatul de abilitare, conform HG nr.1425/2006 cu modificările şi completările ulterioare şi Ordinului nr. 455 din 14 iunie 2010

 

 

Lista solicitantilor care au obtinut avizarea documentaţiilor cu caracter tehnic de informare si instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca

 

Lista persoanelor fizice si juridice stabilite intr-un stat membru al Uniunii Europene ori al Spatiului Economic European care presteaza servicii externe si prevenire, in regim permanent, in Romania

 

Lista persoanelor fizice si juridice stabilite intr-un stat membru al Uniunii Europene ori al Spatiului Economic European care presteaza servicii externe si prevenire, in regim temporar sau ocazional in Romania

 

Anunt sedinta Comisie abilitare si avizare

 

Lista serviciilor externede prevenire si protectie abilitate care si-au suspendat activitatea

 

 

 
In atentia autoritatilor si institutilor publice

 

Asigurarea transparenţei veniturilor salariale

 
Cadrul de functionare
 
 
 
 
Inspectoratul Teritorial de Munca OLT  isi propune sa vina in intampinarea agentilor economici, sindicatelor si salariatilor cu prezentarea reglementarilor in vigoare privind incadrarea in munca, modificarea si incetarea raportului juridic de munca precum si a raportului de serviciu, acordarea drepturilor salariale si alte drepturi de personal, incadrarea locurilor de munca cu conditii deosebite etc.
 
 

Inspectoratul Teritorial de munca OLT este unitatea cu personalitate juridica aflata in subordinea Inspectiei Muncii Bucuresti, organ al administratiei publice centrale aflata in subordinea MMSSF .

 

Scopul Inspectoratului Teritorial de Munca este urmarirea îndeplinirii obligatiilor legale si respectarea legislatiei muncii de catre angajatorii din sectorul public, mixt, privat precum si alte categorii de angajatori.

Organizarea si functionarea Inspectoratul Teritorial de Munca sunt reglementate de Legea nr. 108/1999 cu modificarile si reglementarile ulterioare si ale Regulamentului de Organizare si Functionare al Inspectiei Muncii, aprobat prin HGR nr.767/1999.
 
IN ATENTIA ANGAJATORILOR !!!

 

IMPORTANT!!!

Potrivit prevederilor Art.2 alin.(1)-(2) din Ordonanta de Urgenta nr.41/2016, adresa de e-mail la care poate fi transmisa copia in format electronic dupa cartea de identitate este:   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Prin alegerea modalitatii de transmitere elctronica a copiei dupa cartea de identitate, solicitantul serviciului public isi asuma riscurile legate de comunicarea electronica, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, intarzierea in primirea datelor si alte evenimente similare, care tin de circulatia datelor prin internet. Autoritatea publica nu raspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate in afara controlului sau operational. In cazul in care nu primiti mesaj de confirmare in maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, va recomandam sa va adrsati telefonic.

 

Ordinul Ministrului M.F.P.S.V.nr.2263/2016

Va informam ca in MO al Romaniei partea I nr. 991 / 08.12.2016 a fost publicat Ordinul Ministrului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si persoanelor Varstnice nr. 2263 / 2016 privind procedura de transmitere a datelor cu privire la toate categoriile de personal plătit din fonduri publice in Registrul Public.

 

REVISAL HG 500/2011

  

Important! Începând cu data de 20 mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.
Angajatorii care în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5 după care vor putea instala versiunea 6.0.6.

Pentru actualizarea aplicației Revisal este recomandat să urmați instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii versiuni. Pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul „Salvare baza de date” din meniul „Instrumente”.

  

  

Incepand cu data de 01.06.2019, Inspectia Muncii pune la dispozitia angajatorilor o versiune actualizata a aplicatiei Revisal , versiunea 6.0.7. Pentru detalii urmariti https://www.inspectiamuncii.ro/reges

 

In data de 25.11.2016 a fost publicata veriunea noua a aplicatiei Revisal 6.0.6. Pentru detalii, urmariti https://www.inspectiamuncii.ro/reges

Va anuntam publicarea unei noi versiuni a aplicatiei Revisal 6.0.5 in data de 29.04.2016 care cuprinde actualizari ale codului COR precum si o serie de modificari descrise pe site-ul Inspectiei Muncii, sectiunea REGES:   http://www.inspectiamuncii.ro/reges

 

  - GHID DE INSTALARE ŞI UTILIZARE (FORMAT .PDF - PORTABLE DOCUMENT FORMAT)

 REGISTRE ZILIERI  

Pentru cumpararea acestor registre sunt necesare urmatoarele documente:

- cerere TIP pentru eliberare registru zilieri;delegatie speciala pentru ridicarea registrului; copie BI/ci

- copie certificat de inmatriculare (cod caen)

- 79.20 lei costul unui exemplar registru

Registrele se pot ridica zilnic de Luni pana Vineri intre orele 9 - 15 de la sediul ITM Olt, etajul II.

 
SALARIUL MINIM BRUT PE ECONOMIE

    

Salariul minim brut pe economie 01.01.2019

 

Formular de contact


Specificati numele, adresa de e-mail, subiectul si mesajul dumneavoastra.






Program de lucru

La ghiseele institutiei:

Preluare Revisal

Eliberare carnete de munca

LUNI - MARTI - JOI

8.00 - 16:30

MIERCURI - 8.00 - 18.30

VINERI - 8:00 - 16:30

 La secretariatul institutiei:

LUNI-JOI: 8.00-16.30

VINERI: 8:00-14:00

 

 

Program de audiente

INSPECTOR SEF

JOI   : 10.00 - 13.00

INSPECTOR SEF
ADJ. RM

MARTI: 9.00 - 11.00

INSPECTOR SEF
ADJ. SSM

MIERCURI: 9.00 - 11.00

Inscrierea pentru audiente

se poate face telefonic (0249.439.283),

prin email (itmolt@itmolt.ro) sau

la secretariatul institutiei (la etajul IV).

Cartile de identitate in format electronic

se pot transmite conform OUG 41/2016

la urmatoarea adresa de e-mail:

copieci@itmolt.ro

Sondaj

Ce opinie aveti despre informatiile din acest site ?