IN ATENTIA ANGAJATORILOR !!! Imprimare
Scris de Administrator   
Miercuri, 04 Noiembrie 2009 11:54

Potrivit prevederilor Art.2 alin.(1)-(2) din Ordonanta de Urgenta nr.41/2016, adresa de e-mail la care poate fi transmisa copia in format electronic dupa cartea de identitate este:   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Prin alegerea modalitatii de transmitere elctronica a copiei dupa cartea de identitate, solicitantul serviciului public isi asuma riscurile legate de comunicarea electronica, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, intarzierea in primirea datelor si alte evenimente similare, care tin de circulatia datelor prin internet. Autoritatea publica nu raspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate in afara controlului sau operational. In cazul in care nu primiti mesaj de confirmare in maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, va recomandam sa va adrsati telefonic.

 

Ordinul Ministrului M.F.P.S.V.nr.2263/2016

Va informam ca in MO al Romaniei partea I nr. 991 / 08.12.2016 a fost publicat Ordinul Ministrului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si persoanelor Varstnice nr. 2263 / 2016 privind procedura de transmitere a datelor cu privire la toate categoriile de personal plătit din fonduri publice in Registrul Public.

REGISTRE ZILIERI

Pentru cumpararea acestor registre sunt necesare urmatoarele documente:

- cerere TIP pentru eliberare registru zilieri;delegatie speciala pentru ridicarea registrului; copie BI/ci

- copie certificat de inmatriculare (cod caen)

- 79.20 lei costul unui exemplar registru

Registrele se pot ridica zilnic de Luni pana Vineri intre orele 9 - 15 de la sediul ITM Olt, etajul II.

 

LAST_UPDATED2